Grönan & kaninshopping(:

Hej hej alla underbara sweeties! Imorse vaknade jag ca kl.08:30,jag klev upp,sölade,sölade,sölade,åt frukost:)
Sen så åkte faktiskt jag och pappa till bromma flygplats eftersom att det ligger ett zoo precis bredvid bromma blocks och coop där! Jag behövde shoppa litegranna till mina små vackra kaniner..
Jag köpte:majskolvar(2 stk),vitaminpinnar(paketet),hö & sågspån! Så det vart ett toppeninköp för denna gång!
 
Om ungefär en timme ska jag dra till gröna lund med bästavännen!
Alltså Vilma som också driver denna lilla bloggen.
Vi ska ha skitkul & åka en massa saker och skratta igäl oss(haha,stavning?).
Nej men  det ska bli asroligt!Vi ska feeeeesta på gröööööönan!
Senare ikväll ska jag träffa mina kusiner & vara hemma med dem och syskonen,för att mamma & pappa,ska på en fest för min farbror!Aja,får ta allt som det kommer idag! Skriver/lägger upp bilder från grönan om vi hinner senare idag,ha en jätterolig & mysig helg alla läsare!
 
xoxo/ida<33


Kommentarer
xoxoxoxo

Like it <3

2012-09-22 @ 12:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0