godmorgon sweetiesofsthlm;)

hej bloggen! idag e det ju farsdag så jag har gjort frukost på sängen åt pappa.han fick även presenter , vilma skrev ju lite om det i ett inlägg igår.just nu sitter jag bara o typ gör ingenting , men snart ska jag ringa en kompis . ( och så måste jag vara ute med kaninerna ) ;) !!! men det  e okej , för det e faktiskt kul .senare idag så ska jag nog gå ut och dela ut saker från jultidningarna, jag fick väldigt många kunder i år ,så man måste skynda sig lite och typ hålla på med det ganska så ofta . och ikväll ska jag ut o springa . nu måste jag gå , men vi ses snart igen ;)
puss o kram ;)


Kommentarer
vilma <3

godmorgon ! <3 ja jag gjorde också frukost på sängen till min pappa och gav han presenterna . :)

2011-11-13 @ 12:21:29
ida<3

KUL!!!!!<333333

2011-11-19 @ 17:16:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0