tjenare tjenare;)

hejsan ida här , just nu sitter jag hemma , har kommit hem för ungefär n timme sedan , min brorsa åkte på träning så nu e jag ensam hemma !!!!min tvilling alice e hos hennes kompis lisa så henne eller de kan jag inte heller vara med, menjaja jag hittar nog på något tt göra.jag myser ju med smulan såklart ;) vi hade en superrolig lektion i skolan idag ( sång ) eller det har vi alltid men det e så himla kil, plus att läraren berömde oss extra mkt idag, så dte var härligt.vi har snart julshow i skolan ( eller i globenannexet rättare sagt ) vi ska göra stomp med dans musik o sång , 5a och 5b!det ska bli så himmla roligt :)och jag vill så gärna ha snö nu , nu räcker värmen känner man !!!! men sen i april när snön ligger kvar så vill man ha varmto sommar igen , det funkar ju bara så !!!! nu måste jag kila , ska göra en sak med smulan !




puss och kram skummbanan!!!!


Kommentarer
ida

Hallojj!!!!!.

2011-11-28 @ 16:59:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0