SATURDAY!!

Hej alla fina läsare!´Just nu sitter jag bara med datorn och kollar på tv..<3
Idag har jag varit med Julia, En supersnäll och bra vän till mig <333333..vi båda skulle spelat en cup som heter Attundaupen, hon i sitt lag och jag i mitt .Men den blev inställd pga all snö!Så jag och hon messade och sen stjussade mamma hem mig till henne, våra mammor e bästa kompisar !:D<33 vi var hemma hos henne och hade roligt !!!!!!
Sén kom jag hem och åt lite middag och så, mamma och pappa e iväg på en teater hela kvällen.Jag e ensam hemma med alice och felix hela kvällen ;) fun!! Nu kan jag tyvärr inte blogga mer , men bloggar mer ikväll elr typ imorn puss !<333


xoxo/ida<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0