tisdag-påsklovet!<333

hej alla underbara bloggläsare! just nu sitter jag med mobilen och e inne på instagram :D
Lite senare ska vilma komma till mig , hon har ju haft halsfluss , men nu är det mkt bättre ! det är tur... för då får jag/kan jag vara med henne <3
igår kom jag hem från min farmor och farfar, de bor ungefär i sundsvall... det är supermysigt där ! ;) vi åkte fyrhjuling och grillade vid vattnet/isen/stranden,vi åkte till en sak med farmor, vi åkte och tittade på graven där min farmors mamma och pappa ligger ......;( märta  som  mamman hette har en gklav på hennes sida av gravstenen... den är jättefin hela stenen.. och massa blommor och ljus<33 sjöng på hennes begravning :)'
och sen så blev vi bjudna på fika .. den gjorde vi typ allt vanliga människor gör,ser på film,söver,äter,spelar fotboll,går ut  med hunden :D

vi hämtade upp min brorsa felix på vägen hem, han kom med laget (fotboll) från arlanda! de hade varit i italien och spelat en cup ;)  det gick väldigt bra <33 alla har likadana kläder när de reser så det ser jätteroligt/snyggt ut <3 nu ska jag äta lite frukost och sluta skriva !<333



xoxo/ida<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0