tja,tja <333

hejsan igen bloggen!!!! nu sitter jag här med min kompis vendela och vi har precis kommit hit, jag sovde hos vilma igår förresten!!!<3 det var superroligt som vanligt ;)) vendela passar en superduper gullig hund som heter Filippa.!<3 vi var ute lite med den o vendela tog upp hennes bajs o tryckte upp påsen halvvägs i fejan på mig haha :)men som tur var hann jag smita undan hahahahah ;))) fun!!!! ikväll har vi fotbollsträning , så kul!!!! i love fotball ...<333    sen så börjar ju skolan imorgon, det e  både bra på ett sett och dåligt på ett sätt.!  det bra e att få träffa kompisarna, det dåliga e att det blir en massa läxor ! ;((nu måste jag gå. ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333 :D
P&K / IDA <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0