HEJ BÄSTA BLOGGLÄSARE!!

HEJ ALLA SWEETIES!.... ida och vilma här !! Det har precis ´vart sportlov... vi älskar verkligen sportloven. det e då typ alla passar på att åka skidor och sådana saker, det e det som  e så himla härligt o nice med det lovet!!<33ida : jag var i alperna(verbier) och zyrich där min a kusiner bor .. där var jag på en superstor cjokladfanrik, man fick provsmaka massa och jag köpte även saker....<33333
vilma: varit i åre och åkt en massa skidor<333 träffade några vänner där !!!!
som sagt . sportlovet äger helt enkelt, vad har ni gjort under lovet ?? ni kan gärna kommentera och skriva vad ni gjort <3333 nu har vi precis vart på dansen , nu ska vi strax äta lite ... puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


xoxo/ sweetiesarna vilma o ida <333-..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0