Torsdag <3

Hej ! Idag var jag i skolan. Vi började 20 över åtta, först hade vi idrott och sen lite andra lektioner och sen musik, det var kul ;) Till lunch hade vi en köttsoppa den var ganska god och sen på rasten spelade vi fotboll. Efter skolan skulle jag och Alice gå hem till henne och då började det regna jättemycket det var inte kul , blev helt dyngsur , mitt hår är fortfarande lite fuktigt haha men det gör inget! :)
När vi kom hem till alice så var ida där och då gjorde vi korv med bröd, gott! jag och alice har precis gjort ett kort eller vad man ska säga till våran lärare som fyller år imorgon!:) kl 6, ska vi ha träning..!
Men nu ska vi gå ner och se på tv..!<333 puss och kram <333
/ vilma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0