träning med f.99!

hej sweetisar! just nu sitter jag och kollar på glee/sveriges mästerkock...jag har precis kommit hem, ätit lövbiff, med potatis och sallad<33( sås också ofc!) jag var på en träning med de som är ett år äldre idag, det var fem som kom från mitt lag, vi ska börja träna med de och spela lite 11-manna-matcher..

vilken härlig vårkänsla man får av vädret, det är UNDERBART<33333
på fredag har jag känguru-testet i skolan ( som man gör i många delar  av världen..) det ska till viss del bli roligt, men jag vet inte hur man ska plugga, det e ju mkt problemlösningar , men man kan ej plugga på så många sätt.. jaja , jag tror säkert att det kmr att bli bra ! nu måste jag gå men vi ses !!! har ni provat de gamla-nya glassarna, till exempel : calippo-shots,magnum gold, magnum infinity,cornetto ..

xoxo/ida<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0